יום שישי, 27 בנובמבר 2009

"פליטת הפה" של לימור לבנת

אמש (יום ה', 26.11.09) אמרה השרה לימור לבנת שממשל חוסיין הוא "ממשל נוראי", ועוררה סערה.

ההתקפות עליה היו צפויות – מצד אחד, ראש הממשלה, שאינו מסוגל לעמוד אל מול הממשל השלומיסטי בוושינגטון, ונכנע לכל גחמותיו, מתנער מדבריה של השרה ומכריז (כאילו מישהו מאמין לכך, כולל הוא עצמו) ש"היחסים עם ארה"ב טובים". מצד שני, "קדימה" שוב מהלכת עלינו אימים, וטוענת ש"הפה הגדול של לבנת יסבך אותנו".

אז מה בסך הכול אמרה לבנת? את האמת. וכפי שאנחנו כבר יודעים, אין דבר המלחיץ את השמאלן המצוי מאשר האמת.

הממשל השלומיסטי הנוכחי בוושינגטון הוא הממשל הגרוע ביותר מבחינתה של ישראל (ומבחינתה של ארה"ב, אבל זה כבר עניין אמריקאי פנימי). יותר מכך, ממשל חוסיין הוא ממשל עוין, בגלוי ובמוצהר.

מהמקומות שמהם באו הנשיא השחור ועוזריו ניתן ללמוד על עוינותם העמוקה לישראל.

חוסיין אובאמה בא מהאולטרא-שמאל האמריקאי. כך הוא הצהיר על עצמו. במשך 20 שנה הוא פקד את כנסייתו של הכומר ג'רמייה רייט, שהטמיע בו שנאה עמוקה למערב הלבן (ובכלל זה לישראל). עוזרו הקרוב, רם עמנואל, ראש סגל הבית הלבן, בא מאותה סביבה פוליטית, מחוגי "שלום עכשיו" בארץ. שגרירת ארה"ב לאו"ם, סוזן רייס, קראה בעבר, אחרי מבצע "חומת מגן", לתקוף את ישראל כדי להגן על ה"פלסטינאים". בדיונים האחרונים באו"ם, בנושא דו"ח גולדשטיין, היא הפגינה אנמיות וחוסר רצון בטיפול בעניין (בניגוד מוחלט לקודמהּ, השגריר בולטון), כאילו היא פועלת בעניינה של ישראל בניגוד ל"מצפונה". ג'ורג' מיטשל, שליחו של הנשיא לאזור, התבטא בעבר נגד ישראל, ועתה הוא מקדם מדיניות אנטי-ישראלית בוטה וגלויה.

אז כן, רבותי, ממשל חוסיין הוא ממשל נוראי, ממשל עוין לישראל, ששום מחווה, למעט התקפלות מוחלטת (שמשמעותה היעלמותה של המדינה היהודית) לא תרצה אותו. ולימור לבנת בסך הכול אמרה את מה שהיא חושבת, אמרה את האמת.

אבל, כידוע, בקהילה היהודית הנקראת "מדינת ישראל", אסור להרגיז את הפריץ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה