יום שבת, 22 באוגוסט 2009

ברוכים הבאים

ברוכים הבאים לבלוג שלי.

מהשם שבחרתי ודאי הבנתם את הכיוון, את התוכן של הבלוג הזה – קול לאומי, ציוני, שפוי, במציאות החשוכה שלנו, שבה מילים כמו "ציונות", "לאומיות", התיישבות", הפכו למילים גסות.


במציאות שבה הדעה היחידה הנשמעת מכלי התקשורת מייצגת את דעתם של 3 מנדטים (2.5% מאוכלוסיית המדינה), וכל דעה אחרת מושתקת, נחסמת, מוקעת כ"גזענית" ו"אפלה", האינטרנט זהו המקום היחידי שבו יכולה להישמע הדעה האחרת, המייצגת את הרוב השפוי, שחופש הביטוי נמנע ממנו ע"י אלה שמתיימרים להכתיב לנו כיצד לחשוב.

מדינת ישראל מתיימרת להיות דמוקרטית, אך התקשורת הישראלית נראית כמו העתק גרוע של פראבדה, בימים ה"טובים" של המשטר הסובייטי. החודש האחרון המחיש לנו היטב את המונוליתיות של התקשורת הישראלית, שאינה מסוגלת לקבל את הלגיטימיות של הדעה האחרת – החל מפרשת הרצח במועדון ההומואים בתל אביב וכלה בהתבטאויותיו של השר יעלון. השמאל, המתיימר להיות "נאור" ו"ליברלי", לא מסוגל לקבל את הדעה האחרת, לא מסוגל לקבל את מי שחושב אחרת ממנו, לא מסוגל להפנים את הכלל הבסיסי של הדמוקרטיה.


כאן תישמע הדעה האחרת. הבלוג הזה לא יתיישר לפי הקו של המפלגה. הבלוג הזה אינו כפוף לכללי ה"פוליטיקלי-קורקט", המכלים כל חלקה טובה. הבלוג הזה יביא לכם את הדעה האחרת, את הדעה השפויה, גם אם לא תהיה נעימה, "ישר לפנים" – בדיוק לפי שמו המחייב.


מכם, הקוראים, אבקש רק 2 דברים:

  1. הפיצו את הבלוג הזה. הילחמו כך בסתימת הפיות ובגזילת חופש הביטוי. אם יש לכם חברים ימניים – מצוין. שילחו להם את הלינק לכאן, הראו להם שחופש הביטוי חי וקיים. יש לכם חברים שמאלנים – לא נורא. שילחו להם את לינק לכאן, אולי ממה שיקראו הם יתפכחו ויבינו איך טעו כל הזמן (לא נורא, לכל אחד מותר לטעות).
  2. הגיבו. לכל פוסט יש את האפשרות להגיב לו. תנו לי לדעת מה אתם חושבים על מה שאני כותב, כוונו אותי אם אתם חושבים שאני מפספס משהו. אך הקפידו להיות ענייניים – תגובות לא ענייניות יימחקו.


קריאה נעימה, משכילה ופוקחת עיניים.


ארז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה