יום שבת, 22 באוגוסט 2009

בוגי והווירוסים

השבוע, השר יעלון הקפיץ לשמאל את כל הפיוזים.

קודם, כי טען שהגירוש של קיץ 2005 היה טעות, ויש להתחיל לתקן את הטעות הזה. זה כבר הקפיץ את כל צווחני השמאל, וציפיטפוט בראשם, שמיהרו להצהיר כי הגירוש היה הצלחה מסחררת – למרות שאינם מסוגלים להצביע ולו על הישג אחד, בעוד יעלון (וכל אדם שפוי) יכול להצביע על הנזקים האדירים שהגירוש הזה גרם למדינת ישראל.

ואז, יעלון הוסיף חטא על פשע, והעיז לומר את האמת על השמאל.


ואין דבר המפחיד יותר את השמאלן המצוי מאשר האמת.


מה בסך הכול אמר יעלון? שהשמאל פועל נגד מדינת ישראל. שוב נקרעה המסכה מעל פניהם של השמאלנים, ושוב זעקותיהם הצבועות עלו עד השמים.

ה"בעיה" עם השר יעלון היא, שהוא עדיין לא הספיק להיטמע בפוליטיקה. הוא טירון במגרש הפוליטי, כך שהוא עדיין משתמש בשפה ישירה, פשוטה, אמיתית, ואומר בדיוק את מה חושב, ומתכוון לכל מילה שהוא אומר. כך היה בחומש החרבה, וכך היה גם בכנס של "מנהיגות יהודית".

במהלך הכנס הגדיר יעלון את "שלום עכשיו" כ"ווירוס", ועורר עליו את חמת הצדקנים והצבועים בשמאל: "אנחנו עוסקים שוב בסוגיה שהווירוס, שהם 'שלום עכשיו' ואם תרצו האליטות, הנזק שלהם גדול מאוד. מבחינתי יהודים יכולים וצריכים לחיות בכל ארץ ישראל לנצח".

הדבר הרתיח את השמאלנים, ושוב נשלפו מן הארון הסיסמאות השחוקות שלהם על "הסתה". כל אמצעי התקשורת פתחו בציד-אדם נגדו, ושוב נשמעו הקריאות לפטר אותו ולהרחיק אותו מ"פורום השישה".


ושוב, צביעות השמאל זועקת לשמים.

אנשי שמאל בכירים מכנים כבר שנים את ה"מתנחלים" בכינויי שטנה, ואף אחד לא עושה מזה עניין.

יצחק רבין: "בגוש אמונים ראיתי תופעה חמורה ביותר, סרטן בגופה של הדמוקרטיה הישראלית" ('פנקס שירות', עמ' 550)

אורנן יקותיאלי: "צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם" ("ערב חדש", 22.12.85)

עמוס עוז: על גוש אמונים: "כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה... מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף." (ידיעות אחרונות, 8.6.89)

זאב שטרנהל: "אין ספק בדבר לגיטימיות ההתנגדות המזוינת בשטחים עצמם. אילו היתה בפלשתינאים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות... כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק..." ("הארץ", 2001)

גדעון ספירו:" אני מאמין שבמלחמת לבנון ביצע הצבא פשעי מלחמה ... אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מיבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלסטינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח "(גדעון רייכר, מעריב, 25.1.85)

אלוף שלמה גזית: "הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים" (ידיעות אחרונות, 8.3.98)


ועוד התבטאויות רבות ודומות.

אף אחת מהן לא הביאה סערה ציבורית. אף אחד מהדוברים לא הוקע כקיצוני. אך אחד מהם לא הוחרם. נגד אף אחד מהם לא נפתחה חקירה על הסתה.

כששמאלן מתבטא כך, הוא זוכה לתמיכה ולגיבוי ולאהדה של התקשורת. הדברים הללו אינם מוגדרים כהסתה, אלא כביקורת. שום גינוי לא יידרש, וגם לא יבוא, להתבטאויות שכאלה.

בארצנו ה"דמוקרטית" יש מערכת כללים אחת לשמאל ואחרת לימין.


אגב, בדבר אחד טעה השר יעלון. "שלום עכשיו" ודומיהם אינם וירוס. וירוס הוא פולש זר, החודר לגוף החי ועושה בו שמות. השמאלנים שאליהם התכוון יעלון אינם גוף זר. הם חלק מאיתנו, בשר מבשרנו. ההגדרה המדוייקת למקרה הזה הוא סרטן.


חתמו על עצומת התמיכה בשר יעלון:

http://www.atzuma.co.il/petition/atzumabugi/1


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה